Employer branding

Employer branding

Hoe je structureel met de arbeidsmarkt communiceert, is van invloed op het aantrekken van je potentiele medewerkers.

Hoe positioneer je jouw organisatie op de arbeidsmarkt? Wat wil je uitstralen? Welke doelgroepen wil je aanspreken? En weet je wat deze doelgroepen belangrijk vinden? Wat ze beweegt en motiveert? Streef je naar inclusief werkgeverschap of ben je het al?

Als je dat allemaal weet, kun je gaan kijken wat dat voor de communicatie betekent. 

Hoe ziet je website er dan uit? Zijn je campagnes een vertegenwoordiging van je doelgroepen? Het gaat niet alleen over het plaatsen van foto’s, waarin je diversiteit terugziet, maar juist ook over transparantie, over het vertellen van de goede verhalen (storytelling). Wat maakt het leuk om voor je organisatie te werken? Weet de buitenwereld dat ook?

Wat kunnen wij voor je kunnen betekenen?

We houden een intakegesprek met je afdeling HR of Communicatie
We doen een inclusiescan: bevindingen en aanbevelingen 
Op basis van de bevindingen uit de inclusiescan doen we aanbevelingen en stellen we een plan van aanpak op
We gaan aan de slag, maar altijd samen met de mensen in je organisatie. 

Neem contact met ons op